Jasses lärdomar av resan

Jag har lärt mig att: Äta pannkakor, äta äggröra på macka, köra skoter, köra i vänstertrafik, ta mig runt på olika ställen genom lokaltrafik, att min engelska fungerar bra som den är, att en liten gaderob fungerar bra, leva väldigt primitivt, uppskatta det som jag har hemma, hur mycket min familj och vänner betyder, att göra vardagssaker så som frukost, tvätta & städa kan vara en kul sak när man väl får göra det, att leva för små medel men ändå leva väldigt bra, att slappna av i själen, lärt mig många olika flygplatsers rutiner, när man slutar leta efter saker så finner man dem, hur man enkelt kan lära känna folk genom att bara gå fram och prata med dem, smaka på olika sorters maträtter som jag inte känner igen sedan tidigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0